Alumnes de 1r del CFGS de ME visiten l’IMB-CNM

El passat dimarts 16 d’abril l’Institut de Microelectrònica de Barcelona (IMB-CNM) ens va obrir les portes als alumnes de 1r curs del CFGS de Manteniment Electrònic (ME), els quals vam poder gaudir d’una explicació de tot allò que arriben a fer en aquesta institució i d’una visita a la seva Sala Blanca.

Aquesta sala és segurament l’indret més net de Catalunya, d’aquí el seu nom, i, a part d’això, han de mantenir unes condicions de temperatura i humitat molt controlades, ja que és el lloc on es fabriquen xips i components amb transistors que quasi esdevenen invisibles al microscopi.

A més de conèixer totes les curiositats i xifres d’aquest edifici, vam poder fer preguntes i resoldre dubtes relacionats amb l’electrònica més bàsica i també de la més “profunda”.

Des d’aquestes línies, agrair l’oportunitat de realitzar la visita a la institució de l’IMB-CNM, i en particular a en Javier Bermúdez i en Miguel Zabala la seva acollida i el seu temps i explicacions: moltes gràcies!!