CONCURSOS ORGANITZATS PEL CENTRE

L’Institut Cristòfol Despuig convoca anualment diferents concursos organitzats per iniciativa dels departaments o la biblioteca del centre:

Concurs de microrelats de terror
Organitza: biblioteca de l’Institut Cristòfol Despuig.

Concurs de contes breus
Organitza: departaments de llengües de l’Institut Cristòfol Despuig.

Concurs de postals de Nadal
Organitza: departament d’Educació visual i plàstica de l’Institut Cristòfol Despuig.

Concurs de haikús il·lustrats
Organitza: biblioteca de l’Institut Cristòfol Despuig.

Concurs d’interpretació de cançons en català Canta-la
Organitza: departament de Català de l’Institut Cristòfol Despuig.

Fotofilosofia
Organitza: departament de Ciències socials de l’Institut Cristòfol Despuig.

ALTRES CONCURSOS EN QUÈ PARTICIPA O HA PARTICIPAT L’ALUMNAT DEL CENTRE

A més a més, amb la col·laboració dels departaments, l’alumnat també participa en concursos d’àmbit nacional:

DEPT. DE CATALÀ

Certamen Nacional infantil i juvenil de Lectura en Veu Alta, convocat per la Fundació Enciclopèdia Catalana.

Premi Sambori Òmnium, convocat per Òmnium Cultural.

Picalletres, organitzat per Produccions Audiovisuals Antàrtida per a diferents televisions i ràdios amb la col·laboració de la Xarxa de Comunicació Local de Catalunya i el suport de l’Institut d’Estudis Catalans.

Concurs El gust per la lectura, organitzat pel Departament d’Ensenyament.

Concurs Jo tinc la paraula, organitzat pel Departament d’Ensenyament.

DEPT. DE CASTELLÀ

Concurso Coca-Cola de jóvenes talentos. Premio de relato corto, convocat per The Coca-Cola Company.

DEPT. DE CIÈNCIES SOCIALS

Premi “Dóna’m la mà”, convocat per l’Associació Mossèn Ovidio Tobías.

ASOC (At School Open Cohesion), convocat pel Departament d’Ensenyament.

DEPT. DE TECNOLOGIA

iFest, organitzat per Catalunya Emprèn.

mSchools Student Awards, organitzat per Mobile World Capital Barcelona.

Code Week, amb la participació de la Fundació URV.

Premi Xarxes RetoTech, convocat per Fundación Endesa.

DEPT. DE MATEMÀTIQUES

Prova Cangur, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques.

ESCOLA VERDA

Concurs de creació de clipmetratges “Salvem el planeta! Actuem ara, demà pot ser tard!”, del XII Premi Federico Mayor Zaragoza, que organitza UNESCO Tortosa.

PREMIS A L’ALUMNAT DE BATXILLERAT

L’alumnat de 2n de batxillerat també presenta cada any els millors treballs de recerca als concursos que convoquen les institucions del territori. El nostre alumnat ha estat premiat en aquestes convocatòries:

Maria Subirats, millor treball de recerca d’Humanitats als Premis Ramon Llull  i XIX Premis Ramon Calvo d’investigació i recerca que organitza l’Institut de Deltebre

Míriam Cardona, accèssit del Premi al millor treball de recerca de batxillerat i de cicles formatius de grau superior en l’àmbit sanitari Terres de l’Ebre.

Marina Colomé, premi humanístic Federico Pastor, un dels Premis Comarcals de Recerca del Baix Ebre que atorga el Consell Comarcal del Baix Ebre.

Xavier Lluís Chavarria, ex aequo el primer premi del IV Concurs de Treballs de recerca en l’àmbit literari i de l’exili.

PREMIS DE l’AMPA

A més a més, l’AMPA de l’institut cada any dona premis i reconeixements a l’alumnat del centre durant la festa de final de curs: a les millors trajectòries del curs, als millors treballs de recerca i als millors usuaris i dinamitzadors de la biblioteca.

Per més informació, consulteu les notícies dels concursos i dels treballs premiats publicades al web de l’institut.