Premis del concursos de haikús il·lustrats i de contes breus i poemes

El dia de Sant Jordi, a l’hora del pati, es va fer el lliurament de premis del Concurs de haikús il·lustrats i del Concurs de contes breus i poemes, que organitza la nostra biblioteca.

L’acte va ser presentat i emès en directe per l’alumnat de 3r d’ESO de l’optativa Fem ràdio.

El Concurs de haikús il·lustrats va repartir sis premis i quatre accèssits. Cal dir que la participació ha estat altíssima, ja que s’hi han presentat 330 propostes, dos terceres parts en castellà.

A 1r ESO es van donar dos premis i tres accèssits. Els premis van ser per a Helena Parreu i Amada Nataly Mendoza, i els accèssits per a Daniel Juncar, Quim Panisello i Mario Pla.

A la resta de cursos d’ESO es van donar dos premis de català a Gina Sebastià i Amanda Cutts, i dos premis i un accèssit de castellà a Sophia Ferri, Adrià Castelló i Gerard Guerrero

Finalment, en llengües estrangeres es van donar encara dos premis més: un d’alemany a Elena Weiss i un altre d’anglès a Dàmaris Tafalla.

Enhorabona!

Pel que fa al Concurs de contes breus i poemes, que aquest any tenia com a novetat poder presentar poemes, es van donar quatre premis: un premi i un accèssit a Pol Ferrando i Adrià Castelló pels seus contes, i dos premis més a Lucía Rodríguez i Meriem Benhessou pels seus poemes.

Felicitats a totes i a tots!

Al vestíbul de l’institut aquests dies encara es pot veure una projecció dels haikús de l’alumnat de batxillerat i 3r i 4t d’ESO fets digitalment i també un mural multicolor amb els haikús que ha fet a mà l’alumnat de 1r d’ESO.

Tots els treballs premiats els podeu veure i llegir al blog de la biblioteca Calaixó de sastre.