Primer premi del IV Concurs de Treballs de recerca en l’àmbit literari i de l’exili

Xavier Lluís Chavarria, alumne de 2n de batxillerat Humanístic de l’Institut de Tortosa, ha obtingut ex aequo el primer premi del IV Concurs de Treballs de recerca en l’àmbit literari i de l’exili, pel treball de recerca Amor i sexualitat a l’època dels romans, tutoritzat per Raquel Arrufat, professora del departament de Català.

El primer premi el comparteix amb Maria José Trujillo Serrano, alumna de l’Institut Joaquín Bau, pel treball La misogínia. Com en altres edicions, l’any que ve l’EMD de Jesús publicarà els treballs premiats en un llibre.

També van rebre un accèssit ex-aequo Sònia Pons Valmaña, de l’Institut de Roquetes, pel treball Les figures retòriques a través dels poemes de les Terres de l’Ebre, i Marta Castell Fàbregues, de l’Institut de Roquetes, pel treball El mito de Don Juan en la literatura española.

A les 10.30 h, abans del lliurament dels premis, l’alumnat de primer de batxillerat Humanístic del nostre institut va assistir a la taula redona “Els treballs de recerca”, en la qual va intervindre l’alumnat que s’havia presentat al concurs.

En la taula redona, del nostre institut van parlar Xavier Lluís i Cinta Borrell, que també va rebre un diploma de reconeixement.

Enhorabona a tots i a totes!