Consell escolar

El Consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre i està integrat per les següents persones membres:

a) La directora, que el presideix (Maria Cinta Accensi Martínez).

b) La cap d’estudis (Maria José Ruedas Buenosvinos).

c) Un o una representant de l’ajuntament de la localitat on es troba situat el centre (Víctor Grau Ferrer).

d) Els i les representants del professorat s’elegeixen pel claustre (Cinta Viladrich Mayor i Sandra Cugat Manuel del Vall).

e) Els i les representants de l’alumnat (Xavi Pérez Mascarell i Àngel Rodríguez Calabuig) i dels pares i mares o tutors (Dolors Gómez) elegits respectivament per ells i entre ells.

f) Un o una representant del personal d’administració i serveis, elegit per i entre aquest personal (Carme Buera Curto).

El procés electoral per a l’elecció dels nous membres del consell escolar de l’Institut Cristòfol Despuig va tindre lloc entre el dia 28 de novembre del 2018.

Més informació: Departament d’Ensenyament.