Maria Subirats, el millor treball de recerca d’Humanitats als Premis Ramon Llull

L’alumna Maria Subirats ha obtingut un dels cinc premis als millors treballs de recerca que la Universitat Ramon Llull ha atorgat en els XX Premis Ramon Llull a Treballs de Recerca.

Acompanyada del tutor del seu treball i del director de l’institut, Maria Subirats va assistir divendres 21 de maig a l’acte de lliurament de premis per rebre el primer premi en la modalitat d’Humanitats pel treball «Interpretació filosòfica i hermenèutica de la Segona simfonia de Gustav Mahler», que va ser escollit el millor dels trenta treballs presentats.

Durant l’acte, el vicerector de Recerca i Innovació de la URL, Josep Rom, va posar en relleu la gran qualitat dels 337 treballs presentats en aquesta edició, de 173 instituts de 88 poblacions de Catalunya.

Enhorabona!

*Més informació: Els Premis Ramon Llull a Treballs de Recerca celebren el 20 aniversari premiant 12 estudiants de Batxillerat. Universitat Ramon Llull (27/05/2021).