Vídeos del Concurs de creació de clipmetratges “Salvem el planeta!

Un any més, ens presentem al Concurs de creació de clipmetratges “Salvem el planeta! Actuem ara, demà pot ser tard!”, convocat en el XII Premi Federico Mayor Zaragoza que organitza UNESCO Tortosa.

Enguany hi hem presentat quatre vídeos, tres fets per alumnes de 4t d’ESO a l’assignatura de Cultura i valors i un fet per alumnes de 2n de batxillerat a l’assignatura de Geografia.

El medi és la nostra casa

4t ESO
El nostre vídeo tracta sobre el medi ambient i no contaminar. No volem un món així i amb el projecte volem donar a entendre que no cuidar l’espai on vivim és dolent. Que nosaltres mateixos també en podem sortir perjudicats i no pensem en les següents generacions. La finalitat del treball és fer veure que amb tots els residus que tirem i acumulem, empitjorem el nostre sistema i la nostra salut.

Pensa!

4t ESO
El nostre vídeo tracta de fer veure a les persones que cada vegada es contamina més, tant llançant brossa al terra, als rius, contenidor equivocat, com anant en transport privat en més de en públic o en un menys contaminant (com la bicicleta o el transport públic). La idea que volíem transmetre era la de que si volem un futur pròsper per els nostres futures generacions, (mediambientalment parlant) hem de ser constants i deixar de contaminar sense caler, començant, per exemple, amb el nostre estimat Parc Teodor González

It’s time to change!

4t ESO
El nostre vídeo tracta sobre la contaminació i el respecte mediambiental. Mostrem diverses situacions on apareix una persona que no té cura del planeta i sembla no importar-li embrutar i contaminar. Després, actua un altre personatge on realitza les mateixes accions però de manera ‘correcta’. La nostra intenció es conscienciar a la gent (especialment als joves) que un simple acte com tirar la brossa a la paperera o anar en bicicleta en lloc de cotxe o moto, pot canviar el nostre futur i està en les nostres mas prendre aquesta decisió.

Els petits actes determinen el futur

2n batxillerat
Presentem de manera alegre, divertida i desenfadada els comportaments correctes i incorrectes en el nostre dia a dia per preservar el medi ambient i el de les futures generacions.