Vaixells: arquitectura al mar

L’alumnat de 1r de Grau Mitjà de manteniment de vaixells ha participat en l’exposició  “Vaixells: arquitectura al mar” organitzada pel Museu Marítim de Barcelona.

Aquesta exposició mostra aspectes rellevants de vaixells dissenyats per arquitectes a través de plànols, fotografies i maquetes, alhora que es crea un recorregut en el qual coincideixen arquitectes en actiu amb arquitectes ja desapareguts però sempre actuals en la seva obra.

D’aquesta manera, des de l’Institut de Nàutica, els alumnes de 1r de Grau Mitjà de manteniment de vaixells, han participat amb la creació d’una maqueta d’una d’aquestes embarcacions.

Des de l’Institut de Nàutica, volem agrair al Museu Marítim de Barcelona la  col·laboració i confiança per fer possible que el nostre alumnat pugui participar d’aquesta gran exposició.