2n ESO visita la Sèquia Major de la Pineda.

El dimecres 20 de desembre de 2017, els alumnes de segon d’ESO es van desplaçar fins a la Sèquia Major per aprendre i gaudir d’aquest espai d’interès natural que tenim a Vila-seca. L’activitat és una iniciativa de l’Ajuntament de Vila-seca i és gratuïta per als alumnes. Durant tot el matí els nois i noies van aprendre sobre el tipus de vegetació que pobla aquesta zona. També van conèixer de primera mà la fauna, especialment els ocells que aprofiten aquesta zona humida. Els estudiants van anotar en el seu quadern totes aquelles dades d’interès que anaven descobrint. Els va tutelar un grup de monitors de l’escola de natura Cel Rogent.
En definitiva, va ser una oportunitat de luxe per aprendre trepitjant el terreny.  És també una forma de sensibilitzar els nostres joves sobre la protecció d’aquest espai de gran valor natural que tenim al nostre municipi.
Qualsevol ciutadà que vulgui conèixer de forma individual aquest espai pot dirigir-se a l’Ajuntament,  ja que es realitzen visites guiades gratuïtes regularment.
Mosquis. Redacció