No més retallades!

Arran de la publicació de la Resolució de 13 de juny de 2016, per la qual es fixen els criteris generals i el procediment per a la confecció de les plantilles del professorat dels instituts per al curs 2016-2017 i de supressió o transformació dels llocs de treball docent, la Comunitat Educativa de l’Institut Roquetes ha expressat el seu malestar donat que, un curs més, implicarà la retallada de personal docent en diverses places. Si es produís aquest fet, comportarà no només la disminució de la plantilla docent, sinó l’augment de les ràtios a tots els cursos d’ESO i la impossibilitat d’atendre la diversitat i promoure la inclusió social. Això tornarà a suposar menys qualitat en l’ensenyament públic, sobretot en el primer cicle d’ESO.

És per això que l’equip docent del centre ha decidit fer sentir la seva veu i reclamar que s’atengui al nostre equip directiu en la seva demanda d’una distribució i adjudicació de grups i professorat més justa, que tingue en compte les especificitats dels centres, les dificultats a què ens enfrontem i les necessitats que tenim per combatre el fracàs escolar i millorar la qualitat educativa.

Per manifestar públicament el nostre malestar, tot l’equip docent es desplaçarà als SS TT d’Ensenyament a les Terres de l’Ebre per tal de reivindicar el dret a una escola de qualitat.

Per una educació pública de qualitat!