Fira Impulsem la Robòtica – Tecnologies Creatives a l’Aula

El passat 17 de febrer es va celebrar al Cosmocaixa de Barcelona la 3a edició de la Fira IRTCA (Impulsem la Robòtica, Tecnologies Creatives a l’Aula), en la que alumnes d’arreu de Catalunya van exposar els projectes que han anat construint durant el curs 16-17.

En un dels estands que van visitar més de 4000 persones, entre alumnat, professorat i acompanyants, s’hi trobava el dels alumnes del nostre Institut, en el que van exposar els 5 projectes en els que portaven treballant des del setembre, i amb dedicació plena des del desembre.

El que va enriquir més l’experiència va ser el fet de poder visitar tota la resta de projectes, així com l’exposició dels seus propis a tothom que s’hi va voler apropar a la nostra taula. Una oportunitat única de poder aprendre dels altres, de detectar errors, però també els punts forts que ens apuntava la gent.

Els alumnes de l’específica de Robòtica de 3r hi van anar com a espectadors, per tal de conèixer l’esdeveniment i prendre apunts de cara al proper curs, quan a ells els hi tocarà ser els protagonistes.