Xerrada sobre el TEA

S’estima que entre set i deu persones de cada mil tenen un trastorn de l’espectre autista. Es pot identificar en la primera infància i la precocitat en la detecció i l’atenció són claus pel seu bon pronòstic i inclusió.

Pas a Pas, amb el gos de mitjanités el títol amb el qual es presenta, amb l’ànim d’entendre millor els alumnes amb autisme, la jornada sobre el TEA (trastorn de l’espectre autista) que tindrà lloc a l‘Aula d’Usos Múltiples del nostre institut el pròxim 5 de juny, a les 17.30 h.

El programa, organitzat pel nostre Departament d’Orientació Educativa en col·laboració amb el professor Josep Vilanova, del Departament de Matemàtiques, és obert a tothom (pares i mares, professors, alumnes i, en general, lloretencs interessats en el tema). L’obriran els alumnes de 2n d’ESO amb la presentació de la famosa novel·la de Mark Haddon, El curiós incident del gos a mitjanit. Aquesta presentació anirà seguida de la xerrada “Què és l’autisme?”, a càrrec de l’Eva Palau, presidenta de l’Associació Pas a Pas de Lloret de Mar.

Us hi esperem!