Trobada d’estudiants de Llatí

Els alumnes que cursen la matèria optativa de Llatí a 4t d’ESO van participar la setmana passada en la VIII Trobada d’Estudiants que organitza cada any el grup ICE de cultura clàssica Dolors Condom, depenent de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UdG. En total, més de sis-cents alumnes de trenta-cinc centres educatius van compartir experiències pels carrers de Caldes de Malavella. En aquesta reivindicació del món clàssic i de la seva vigència a les aules, va haver-hi tallers de gladiadors, una representació teatral i visites guiades a les termes romanes de la població i al jaciment d’Aquae Calidae. Finalment, la jornada va concloure amb el cant del Gaudeamus igitur, himno estudiantil, por excelencia.