Recollida d’aliments

17-04-28 Recollida d'aliments

Els alumnes del 1A1 que cursen Cultura i valors ètics (CIVE) estan organitzant, per iniciativa pròpia, una campanya de recollida d’aliments a l’institut que començarà el dimecres dia 3 de maig i s’allargarà durant dues setmanes, fins al dia 17. Els aliments han de ser, preferentment, de llarga caducitat (conserves, llegums, pastes, arrossos…). Tots els aliments podran deixar-se a un espai habilitat que els mateixos alumnes han deixat ja preparat davant de consergeria. Els destinataris d’allò que es reculli seran les persones necessitades del nostre poble i, a tal fi, els alumnes organitzadors contactaran amb el banc d’aliments que Càritas gestiona a Lloret de Mar.

Aquesta desinteressada iniciativa va sorgir espontàniament en el decurs de les classes, mentre s’explicava el concepte de solidaritat i el seu valor ètic i social.

Hi ha alguns cartells enganxats per l’institut anunciant la campanya, però, a més, el dimecres que s’inicia la recollida, els alumnes passaran per les classes de 10.35 h a 11.35 h per tal de fer un recordatori.