Per Nadal, al teatre

Avui dia 22 de desembre, els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO han anat al Teatre de Lloret per a poder gaudir de la representació d’una adaptació de l’obra El conte de Nadal, de Charles Dickens, preparada des de les optatives de teatre de Català i Castellà de 1r d’ESO; a continuació, han pogut gaudir també de l’actuació de la coral i dels alumnes de conjunt instrumental de l’institut. Per acabar, l’actuació de la companyia IMPRO BARCELONA ha estat l’encarregada de tancar aquest matí de faràndula. Tots hem passat una molt bona estona al teatre.