Lectura en veu alta

El dia 12 d’abril els alumnes de 1r d’ESO del grup A1 van participar en el concurs “Lectura en veu alta”, que es va celebrar al teatre de Blanes. L’alumna Júlia Juanola va ser la finalista del nostre institut en la categoria de primer cicle. Aquí teniu l’enllaç al vídeo allotjat al nostre canal de YouTube on podreu veure i sentir la lectura en veu alta de la Júlia.

Hi van assistir d’altres centres educatius de primària i secundària de la comarca de la Selva. A tots els participants se’ls va obsequiar amb un diploma i dos llibres de lectura.

Esperem que els nostres alumnes hi tornin a participar el curs vinent per tercera vegada consecutiva.