Info preinscripció i matrícula

No hi ha llista d’espera

CFGS:

No hi ha llista d’espera

Període de matriculació per alumnes preinscrits amb plaça assignada (matrícula ordinària):

Batxillerat: Alumnes pendents de l’avaluació de setembre: del 7 al 10 de setembre de 2020

CFGM: de l’1 al 7 de setembre de 2020

CFGS: de l’1 al 7 de setembre de 2020

1. Adam bachiri khanoussi

On trobo el numero de alguna secretaria he trucat i me han dit que hem descarregui l’aplicacio pero es que jo anire a segon d’eso i no se que fer

1. Juanjo González Autor de l'article

Los precios son acordes a la educación pública postobligatoria, pero en cada ciclo depende de factores distintos. No obstante, la información y la gestión de matrículas de los diferentes estudios se lleva a cabo desde la secretaría del centro. Puedes pasar mañana por la mañana por el centro o llamar por teléfono al 972 37 03 85. Te informarán con gusto.

Si estás interesado, has de saber que mañana es el último día de matriculación.

Saludos cordiales.