Hip-hop premiat

El videoclip ¿De qué lado estás? fet dins el projecte Tarda Jove de Lloret de Mar ha guanyat el 2n premi del concurs ICIP de Hip-hop per la Pau, en la modalitat 2, adreçada a joves d’entre 12 i 25 anys vinculats a centres i entitats juvenils, culturals, cíviques o d’acció socioeducativa de Catalunya.

Estem d’enhorabona, ja que tres dels membres del grup, la Kadi, el Christian i la Nicole són alumnes del nostre institut; i, a ells, s’afegeix també l’Erik, exalumne recent de batxillerat.

La lletra de la cançó crida a la reflexió sobre aquelles situacions de violència no sempre explícita amb què conviuen els joves i que molts cops passen desapercebudes. Es tracta de crear consciència per poder identificar aquestes situacions i animar els joves a no restar-hi indiferents sigui denunciant o condemnant qualsevol d’aquestes situacions. El videoclip, creat per joves de la Fundació Servei Gironí de Pedagogia Social, s’està fent viral (si em permeteu la hipèrbole) entre els estudiants del nostre centre.