Finalistes del “Ficcions”

Alba Costa (1r de batxillerat artístic) i Cristian Mendes (4t d’ESO) han estat els finalistes de les comarques de Girona del premi juvenil de novel·la Ficcions d’aquest any. D’entre els 3.593 participants de tots els Països Catalans, han quedat finalistes de les comarques de Girona 16 alumnes, entre els quals hi ha els nostres companys.

El concurs consisteix a presentar una novel·la en tres capítols d’entre 3000 i 9000 caràcters, tot i que l’últim capítol havia de ser d’entre 9000 i 12.000 caràcters. Els participants han hagut de treballar de valent des de l’11 d’octubre perquè han hagut d’entregar un capítol cada tres setmanes fins al 23 de març. L’inici de la novel·la no podia ser inventat sinó que havia de partir d’un dels cinc principis de novel·les conegudes que proposaven els organitzadors.

Aquest any, del nostre institut, s’han presentat un total de sis novel·les: dues d’alumnes de 4t d’ESO i quatre d’alumnes de primer de batxillerat. L’any passat també van quedar finalistes dues alumnes de 4t del nostre institut: Marta Quellos i Clara Limeres.

Podeu completar la informació als següents enllaços: