El nostre institut és empresa col·laboradora

img_4262 dsc_6499

Els dies 14, 15 i 16 de març l’Institut Sa Palomera, de Blanes, ha organitzat unes jornades tècniques per commemorar el 15è aniversari de la implantació del CFGS d’Administració de sistemes informàtics en xarxa i el 10è aniversari de la implantació del CFGM de Sistemes microinformàtics i xarxes, amb xerrades per part d’exalumnes i empreses convidades.

El darrer dia de les jornades, dijous 16 de març de 2017, es va celebrar la clausura amb un acte d’agraïment a totes les empreses que han col·laborat amb el centre acollint alumnes en les seves pràctiques de formació en centre de treball.

El nostre institut ha estat una d’aquestes empreses col·laboradores durant el període 2002-2017 i vàrem estar convidats als actes d’aquesta jornada. En representació del nostre institut hi van assistir la directora Luisa Peralta i el coordinador d’informàtica Joan Fluvià.

Durant l’acte, es varen fer diversos parlaments, una interessant xerrada sobre el futur de la Formació professional i una Visita a les instal·lacions de l’edifici de cicles formatius. També ens varen lliurar un diploma com a reconeixement de la nostra col·laboració.