Sortim al Diari de Girona

Avui el Diari de Girona explica amb detall el procés d’instal·lació dels mòduls prefabricats que acolliran als alumnes de batxillerat i el procés de creixement previst del centre. El diari ensenya una de les fotos del procés d’instal·lació que es va publicar en aquest blog i destaca que

El centre va decidir que els estudiants més grans, i que coneixen millor el recinte, eren els adequats per ocupar un barracó «de nova construcció, ben aïllat i climatitzat, en aquest sentit millor que molts edificis», va apuntar el director. Les seves aules les utilitzaran els tres grups de Batxillerat de l´institut, dos de primer curs i un de segon; encara que continuaran acudint a l´edifici principal per utilitzar el laboratori, la sala d´informàtica i altres espais especialitzats.

Tot i les bones característiques del mòdul, l´institut parteix de la base que la necessitat del barracó té data de caducitat: quan l´actual generació de Secundària hagi completat la seva formació, ja que les projeccions demogràfiques preveuen un descens de l´alumnat. «La lògica diu molt clarament que les instal·lacions són temporals, a una dècada vista», va apuntar el director.

Llegiu aquí la notícia.

diaridegironamoduls

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *