Recollida d’aliments al nostre Institut

Dins les activitats del servei comunitari amb el Banc dels Aliments, els alumnes de 3r hem organitzat una recollida d’aliments al nostre Centre del 20 al 27 de novembre. Hem pensat que seria una bona idea que cada curs portés un aliment determinat, per així incentivar la seva participació establint una mena de concurs per saber quin és el curs més solidari. Els aliments que us demanem són:

– alumnes 1r ESO: llet

– alumnes 2n ESO: pasta

– alumnes 4rt ESO: conserves de peix

– alumnes de batxillerat i de cicles: conserves de llegums

De totes maneres, serà benvinguda qualsevol aportació. Us volem agrair la vostra participació.

De manera paral.lela, els professors de les diferents matèries estan realitzant a classe activitats relacionades amb la pobresa alimentària i sobre el malbaratament d’aliments, i els alumnes de 3r D hem realitzat el cartell  de la campanya que podeu veure a l’entrada del nostre institut.

El servei comunitari és una oportunitat que ens servei per adquirir valors tan importants com el compromís, la solidaritat i l’empatia.

Moltres gràcies a tothom.
Alumnes i tutors de 3r d’ESO