Comencem el Servei Comunitari amb el Banc dels Aliments! Xerrada formativa

Els alumnes de 3r d’ESO han començat la formació del Servei Comunitari amb el Banc dels Aliments. Després d’unes activitats de sensibilització sobre el problema de la fam, ha tingut lloc la xerrada sobre el Banc dels aliments. Aquesta Fundació Privada, de caràcter benèfic social, independent i apolítica, té com a finalitat la lluita contra la fam i el malbaratament dels excedents alimentaris, fent-los arribar a les persones més necessitades del nostre entorn.

En aquest sentit, la xerrada va servir per conscienciar als alumnes sobre les necessitats i les mancances que pateix una part molt significativa de la població. Durant aquest mes de novembre i des de diferents matèries, s’aniran treballant aspectes relacionats amb la pobresa alimentària. El servei comunitari es completarà els dies 1 i 2 de desembre, quan els alumnes col·laboraran com a voluntaris en el Gran Recapte en diferents supermercats de la nostra ciutat.

Web del Banc d’aliments de les comarques de Girona: http://www.bancdelsalimentsgirona.org/