#obrimelsulls25

DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE
Amb motiu del dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones s’ha realitzat a l’INS Pla de l’Estany una xerrada sobre el tema en la que han participat els alumnes dels diferents grups de 4rt d’ESO.
Aquesta xerrada l’han dut a terme els Mossos d’Esquadra, ja que és una de les activitats que s’ofereixen als centres educatius inclosa en la guia de recursos de Banyoles.
Durant l’activitat s’ha analitzat què és la violència de gènere, com s’inicia i com evoluciona així com els recursos que tenen les dones per fer-hi front.
Les explicacions i els materials de suport han estat molt didàctics i s’ha treballat el tema des de diferents perspectives i enfocaments. Hi ha hagut una gran participació i implicació en el desenvolupament de l’activitat per part de l’alumnat.
El tema ha estat treballat àmpliament en la matèria d’educació eticocívica i per aquest motiu els alumnes tenien coneixement sobre el tema, això ha fet que la xerrada hagi estat molt útil i els hagi permès apropar-se encara més a la realitat d’aquesta problemàtica.

violencia_genere

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *