Els alumnes de 1r d’ESO dels grups A i B visiten Serinyà

El passat divendres 21 d’octubre els alumnes de 1r d’ESO A i B van poder visitar el jaciment arqueològic de Serinyà. En primer lloc, i acompanyats sempre per un arqueòleg i en grups d’uns 25 alumnes, van visitar les coves de Mollet, l’Arbreda i el Reclau Viver on s’han trobat restes humanes dels homes de Nesndertal i de l’Homo Sàpiens. A continuació, els alumnes han assistit a un taller de fabricació d’eines del Paleolític on han pogut veure’n l’ús. Per acabar, tots els alumnes han experimentat en pròpia pell la feina dels arqueòlegs. Aquest últim taller els ha engrescat d’allò més. Qui sap, pot ser algun dia un d’ells podria arribar a ser un arqueòleg.

Vegeu totes les fotos de la sortida del grup A i del grup B.

pelblog

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *