El ritme contªgiós

Durant els mesos de febrer i març els alumnes de 3r ESO d’emprenedoria hem portat a terme un taller de comunicació intermedial, a partir dels llenguatges musical i visual. La finalitat ha estat proporcionar als alumnes una eina creativa, que no passi per la recepció lògica, sinó per construir un discurs musical més fluid, espontani i lliure de les percepcions socials.

El resultat final ha estat un conte sense paraules, però que no et deixa en silenci, sinó que t’ofereix uns ritmes construïts amb diferents sons i alguna nota musical.. Cada il·lustració va acompanyada d’una pista d’àudio, que es pot descarregar amb el lector QR del dispositiu mòbil. Els dibuixos estan impresos amb litografia casolana i enquadernat a l’estil japonès pels mateixos estudiants.

El conte contªagiós es vendrà per aquest Sant Jordi i una part dels diners recaptats aniran destinats a l’associació Endo&cat, per a la investigació de la malaltia endometriosis, com totes les altres activitats que fa la Cooperativa “L’Art Jove”

Aquest taller “Dos llenguatges, una narració, cap paraula”, ha anat a càrrec d’Ivet Farrés i Karo Kunde de la Universitat de Girona.

qr

conte

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *