Cloenda de Robòtica Banyoles

Aquest passat divendres, 17 de juny ha finalitzat la segona edició de Robòtica Banyoles, un projecte que reforça la tecnologia, la robòtica i el llenguatge de programació als centres educatius. Uns 50 alumnes del nostre centre han participat a la jornada, han presentat els seus projectes i han intercanviat experiències de robòtica amb els altres centres de secundària de la ciutat.

També  hi han participat diferents experts de diferents temàtiques : impressió 3D, domòtica (cases intel·ligents), elaboració de pàgines web, aplicacions per a mòbils, drons, braços robot, aparells d’aeromodelisme, robots construïts per alumnes, etc.

En aquest acte de cloenda hi han participat el centres de secundària de Banyoles, l’associació d’Aeromodelisme del Pla de l’Estany, la Universitat de Girona – Departament d’Enginyeria elèctrica electrònica i automàtica, Innova Didàctica, Local Network Media, entre altres.

L’activitat Robòtica Banyoles és un projecte impulsat pel servei d’Educació de l’Ajuntament de Banyoles i els centres educatius de la ciutat. Aquest projecte vol ésser una experiència per fomentar la tecnologia entre els joves, la creativitat i l’esperit emprenedor. Es planteja com un treball col·laboratiu entre centres i la implicació d’empreses i investigadors en aquest àmbit, que comparteixin el seu coneixement i experiència amb els joves i així apropar l’àmbit escolar i l’àmbit empresarial i facilitar l’aprenentatge significatiu.

robotica

Més imatges!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *