Alumnes de l’INS Pla de l’Estany a l’EMMB

Els alumnes de l’Escola Municipal de Música de Banyoles ofereixen al llarg del seu segon trimestre un concert que aquest any s’ha decidit fer en un dels instituts de Banyoles, amb la idea que cada any es faci en un institut diferent.

Cinc alumnes de l’INS Pla de l’Estany (Isaac Estarriola, Clara Furtià, Salah Labjaoui, Anna Padrès, Albert Puigdevall) han participat enguany d’aquesta iniciativa, que ha estat portada a terme a l’institut Brugulat. L’objectiu que es proposa l’Escola de Música és sortir a tocar a un espai diferent del que és l’habitual i fer-ho rotatiu als diferents instituts de la ciutat. L’interessant de la proposta és que arriba a un públic nou molt vinculat als alumnes de música, els seus companys d’institut. El passat divendres vam  gaudir de la música que ens va oferir la secció Batenvic de la Jove Orquestra de Banyoles i l’enèrgic jazz de la Banyoles Big Band.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *