V Jornada de Treballs de Recerca

El passat dimecres, 30 de març, va tenir lloc la V Jornada de Treballs de Recerca que enguany s’ha celebrat al nostre institut. L’acte va ser presidit per Mani Cunill, directora del nostre centre, i per Adam Manyé, inspector de zona.

La trobada vol ser

un lloc de trobada de la comunitat educativa, alumnes, famílies, professorat i persones interessades en observar una mostra de les produccions del món educatiu de la comarca del Pla de l’Estany.

Un dels objectius centrals del projecte és:

Difondre els treballs de recerca que destaquin per la seva excel·lència, incentivant l’esperit de recerca entre l’alumnat de batxillerat. Així com donar suport al professorat  en la difusió de la feina ben feta”.

En aquesta cinquena edició comptarem amb la participació de tots els centres que imparteixen els estudis de batxillerat a la comarca: INS Brugulat, INS Pere Alsius, INS Pla de l’Estany i la coordinació del Servei Educatiu – Centre de Recursos Pedagògics del Pla de l’Estany .

La jornada se celebra cada curs de manera itinerant. El curs 2015-2016 tindrà lloc a  l’INS Pla de l’Estany, el dimecres 30 de març, a partir de les 16.30h.

El nostre institut va estar representat per les següents alumnes:

• la Carla Feliu Vila, amb el treball Qui paga, mana
  • l’Helena Teixidor Camps, amb el treball Cada dia pot ser un nou repte
  • la Laura Mach Oliveras, amb el treball Be Prepared
  • a més, l’Ivan Vera, amb el treball Àunia de l’Estany, va ser seleccionat com a treball comarcal.

En aquest enllaç trobareu tota la informació, els treballs premiats i, en breu, fotografies de l’acte.

20160330_164829

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *