Video-conferència amb Senegal

“Avui, un grup d’alumnes de francès 2n d’ESO, hem tingut una primera presa de contacte amb el Senegal.

Ens hem connectat per videoconferència amb alumnes d’una escola de la regió de Casamance, i malgrat algunes dificultats de connexió, hem pogut veure la classe i ens han resolt alguns dubtes que teníem. Al final, ens han acomiadat amb una cançó fent percussió i tot!

Aquest contacte cultural i lingüístic amb aquest institut senegalès parteix de l’enviament d’uns microscopis del nostre l’institut cap allà, després de reparar-los perquè segueixen fent servei.

Al tornar de les vacances, seguirem amb contacte ells i començarem la campanya econòmica per recollir els diners necessaris per finançar la reparació.”

Meritíssimes gràcies!

Mònica de la Torre.