(RE)imagina’t

Els alumnes de 4t d’ESO de l’assignatura de Visual i Plàstica participen al concurs (RE)imagina’t amb la creació de 5 guions publicitaris i la producció de dos spots.

Aquest concurs és una iniciativa de l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació que compta amb la col·laboració de Televisió de Catalunya i de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna.

El seu objectiu és contribuir a desenvolupar l’esperit crític dels i les joves en relació amb els rols estereotipats de gènere presents en la publicitat, tot incentivant la seva creativitat i la seva implicació en la construcció de noves pràctiques comunicatives que treballin positivament la diferència sexual.

A través d’aquesta convocatòria es pretén igualment impulsar el treball en grup i la creació participativa així com incrementar la sensibilització ciutadana pel que fa a la pervivència de l’androcentrisme i el sexisme en els mitjans de comunicació.