Matemàtiques: Problemes a l’Esprint 2017 1r i 2n d’ESO

20170222_164608_opt

La participació ha estat de 144 equips de 103 centres de Illes Balears, del País Valencià i de Catalunya, que han fet constar 3023 alumnes.

Tots els participants i l’encert global mereixen una consideració molt especial, però cal fer esment de:

Tres equips que ho van fer en el minut 44 de temps de concurs, i els pertoca una distinció exaequo: l’Institut les Corts de Barcelona (Barcelonès), l’Institut la MItjana, de Lleida (Segrià) i l’Escola Mare de Déu de la Salut de Sabadell (Vallès Occidental).
ENHORABONA, GUANYADORS!   😛

Pablo Arnal, Marc Rocamora, Albert Botanch, Bruno Gómez, Ferran Soler, Jhozeth Molina, Anna Villegas, Javier Alonso, Maria Risques, Laia Romano, Hala Alkhatib, Lluna Huguet, Alex Arranz, Júlia Alia, Joana Pech, Oscar Arranz, Onur Aynali.