1a SETMANA TÈCNICO-CULTURAL. III JORNADA TÈCNICA D’FP

20170331_190451

PRIMERA SETMANA TÈCNICO-CULTURAL D’FP

IMG-20170404-WA0015

Del dia 3 al 6 d’abril de 2017 s’han dut a terme els primers tallers de convivència d’ESO, Batxillerat i Formació Professional de l’Institut La Romànica, una experiència molt gratificant per a tot l’alumnat que hi ha participat.

Un dels objectius principals de la Setmana Tècnico-Cultural d’FP és que el nostre alumnat d’ESO i Batxillerat conegués una mica més què fa l’alumnat d’FP. Per això s’han organitzat uns tallers, que s’han desenvolupat als laboratoris de l’institut, en quals l’alumnat d’FP han ensenyat als nois i noies d’ESO i Batxillerat com elaborar un producte cosmètic (sals de bany).

20170404_110156

El dimarts 4 d’abril es van dur a terme els tallers per a 1r de Batxillerat, impartits per alumnat de 2n de QUB0M, i el dijous 6 d’abril els tallers per a 4t d’ESO, impartits alumnat de 1r de QUB0M.

Objectiu aconseguit!

6 D’ABRIL DE 2017: III JORNADA TÈCNICA D’FP

20170406_161021

El dia 6 d’abril va tenir lloc la tercera edició de la Jornada Tècnica d’FP, amb l’objectiu de potenciar sinergies entre el nostre centre educatiu i les empreses, una de les principals directrius de l’ensenyament DUAL.

Durant la jornada, l’alumnat d’FP va poder assistir a dues xerrades impartides per empreses del sector químic i farmacèutic, així com laboratoris d’anàlisis i assajos, i una taula rodona de la Comissió de seguiment dels convenis del curs 2016/2017 amb les empreses d’FP dual.

Aquesta Jornada Tècnica significa un pas més en la formació dels futurs professionals.

Programa de la III Jornada Tècnica de Formació Professional de l’Institut La Romànica