Proves externes Batxibac

Des de l’any 2012, els alumnes de Batxibac es presenten al maig a les proves externes que els permetran obtenir el Batxillerat i el Baccalauréat francès, una doble titulació amb la qual podran accedir a la universitat a Espanya i França, i també tenir un currículum que els obrirà portes en la seva carrera professional.

Són alumnes motivats, amb ganes d’aprendre i disposats a fer un esforç suplementari per tal d’aconseguir aquesta doble titulació: estudien llengua, literatura i història en francès. A més, per a ells és obligatòria una estada a l’empresa en contacte amb la llengua apresa, i completen el currículum amb altres activitats com el treball de recerca en francès, intercanvis, teatre en francès…

Batxibac Reus (4).jpg

(Imatge del Diari de Tarragona). Els passats 10 i 11 de maig van ser “el moment de la veritat”. Vint-i-vuit alumnes dels instituts Gabriel Ferrater i Baix Camp de Reus, i altres institut on s’ofereix aquesta modalitat, de Cambrils, de l’Ametlla i de les Terres de l’Ebre, es van enfrontar a aquestes proves. Els resultats se sabran en uns dies. Bona sort a tothom!

Més informació al blog del Seminari de Francès, i al Diari de Tarragona