Lliurament diplomes Batxibac

El passat 13  d’octubre, a la sala d’actes de l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC), la consellera Sra. Irene Rigau i el cònsol de França M. Édouard Besley van lliurar el doble diploma de batxibac  a 145 alumnes de tota Catalunya.

dsc06952

El Batxibac és un programa d’excel·lència  que permet obtenir el batxillerat LOE-LOMCE i el Baccalauréat francès;  incorpora en el currículum dels alumnes ensenyaments de literatura i d’història franceses, a més d’altres activitats com l’estada a l’empresa en francès. L’any 2010-11 l’Institut Gabriel Ferrater i Soler de Reus va ser un dels quatre centres pioners d’aquesta doble titulació, juntament amb altres tres a tota Catalunya. Actualment, s’imparteix a 43 centres en tot el país i hi ha 708  alumnes inscrits.

rigau

Durant l’acte, que va reunir alumnes, famílies, professors i representants dels centres educatius, es va manifestar la necessitat que els alumnes traspassessin fronteres per tal que la seva formació sigui més completa i que un dels  reptes del Govern és aconseguir que aquests alumnes tornin a casa nostra.

joan