Intercanvi a Argelès-sur-Mer

Fa dos anys el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i l’Académie de Montpellier van signar un acord de col·laboració per tal de realitzar intercanvis individuals entre alumnes catalans i de l’Académie de Montpellier. Durant quatre setmanes, l’alumne s’integra en una família d’acollida i està escolaritzat en el mateix institut que l’alumne aparellat.
A l’Institut Gabriel Ferrater ja vam participar l’any passat en aquest programa i fa uns mesos vam tenir entre nosaltres la Loan, una noia francesa que ve d’Argelès-sur-Mer. Ara és Marta López, alumna de 4rt. d’ESO qui ha anat a Argelès-sur-Mer, i ens explica la seva experiència al blog del seminari.

Més informació al blog de Francès…