2n B fa un concurs de Crear mascotes

Durant la setmana del 9 al 13 de abril, l’Escola del parc està celebrant una Setmana Cultural per commemorar el 25é aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona de l’any 1992.
Els nens de 2B ho van treballar fent un concurs de mascotes .
Per fer-ho, la mestra va repartir uns fulls i va posar fotos i vídeos de mascotes Olímpiques d’altres anys per obtenir idees.
Mentre feien l’activitat, alguns nens van tenir dificultats per crear la seva mascota i la mestra anava ajudant-los, altres no van tenir problemes i es van divertir dibuixant la seva mascota.
Quan tots van acabar, va començar el concurs per treure la mascota guanyadora. La mestra va recollir els dibuixos i els va ensenyar davant de tota la classe. A continuació, els nens van fer la votació. Finalment, dels últims tres finalistes van escollir el Xut, el guanyador del concurs.
Els nens de 2n van conèixer moltes mascotes olímpiques de diferents anys i s’ho van passar d’allò més bé creant la seva pròpia.
REPORTERS: Isabel Gonzàlez, Berta Rando, Alejandra Galea, Ikrame El Ouahabi, 6è B