Les dones fem ciència

Benvolgudes famílies,

Enguany hem iniciat un nou projecte transversal d’escola relacionat amb El Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència.

El laboratori on s’ha iniciat la creació del projecte ha estat en el si de la comissió mixta de Coeducació del centre.

Infants i docents de totes les aules – des d’infantil 3 anys fins a 6è de primària – han estat els veritables protagonistes del seu desenvolupament.

Hem treballat a través de reptes, d’activitats significatives i de gran profit per a tot el nostre alumnat. Hem fet un recull de tot el procés de les diferents Situacions d’Aprenentatge, a través d’imatges i fotografies fetes a l’aula amb els infants.

Aquest recull conjuntament amb els productes finals, realitzats per cada nivell, quedaran exposats al Centre Cívic Palmira Domènech a partir d’aquest dissabte 24 de febrer i fins el 10 de març.

Aquest divendres 23 de febrer a les 17:00h es farà a l’escola un taller familiar dedicat a la dona i la ciència organitzat per l’AFA, en què tots i totes hi esteu convidats/es amb els vostres infants.