Participem a les Proves Cangur

El dijous passat, 15 de març l’alumnat del nostre col·legi de 5è i 6è d’EP i 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO van realitzar les proves Cangur.

Le Kangourou sans Frontières convoca cada any el “Cangur”, delegant a les societats nacionals l’organització local i la traducció i adaptació concreta de les diverses proves a cada llengua. La Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), filial de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC), és l’entitat de l’organització en el nostre territori.

Així per tant, aquest concurs pretén promocionar les matemàtiques des del punt de vista del raonament lògic i la visió geomètrica, promovent una jornada on un gran nombre d’alumnat de la mateixa edat i de diferent països realitzen exercicis tipus test aplicant allò que han après i saben fer.

L’alumnat de 5è d’EP a 3r d’ESO va realitzar les proves al nostre centre i els de 4t d’ESO es van desplaçar a l’INS Alfacs de la nostra població.

El proper 17 d’abril obtindrem els resultats i així ho comunicarem a l’alumnat.