Espais matemàtics

Ahir, dijous 13 d’octubre, els infants de P4 i P5 van inaugurar els espais matemàtics: jardí, cuina, mercat, consulta mèdica i laboratori. En breu també ho faran els nens i nenes de P3. És una manera lúdica, divertida i significativa d’aprendre continguts matemàtics. Mireu que bé que han quedat! Al bloc d’Educació Infantil podreu veure com gaudeixen els més peques de l’Escola. Si en voleu saber més podeu consultar l’apartat Menú/Trets d’Identitat/Projectes d’Escola/Projectes d’Educació Infantil/Espais matemàtics.

consulta-medica cuina jardi  laboratori mercat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *