Departament d'Ensenyament

Moodle: Aula Virtual

No sou usuari/ària del Moodle. Feu clic a l'enllaç Vés al Moodle per activar el teu compte
No estàs matriculat/da a cap curs.

Citacions

ACTIVITATS DIADA DE SANT JORDI

Us recordem que demà, per celebrar la Diada de Sant Jordi, podreu veure l'exposició dels treballs dels/de les vostres fills/es.  S'exposaran a la Sala d'Actes (antiga biblioteca), de 12:45 h a 13:15 h i de 16:45 h a 17:15 h.

També podreu comprar llibres nous, de segona mà i roses a la paradeta que l'Escola muntarà conjuntament amb l'AMPA.

Animeu-vos-hi!!!

BONES VACANCES DE SETMANA SANTA !!!

QUINA BONA MANERA D'ACOMIADAR-NOS

DEL SEGON TRIMESTRE !!

HEM MENJAT LA MONA DE PASQUA

QUE HEM FET AQUEST MATÍ ENTRE TOTS/ES.

CARTES PER A L'ESCOLA HUGO CAMEJO DEL BARRI DE MARIANAO A CUBA

Els i les alumnes de Primària han escrit cartes per als infants d'una de les dues escoles amb què estem agermanats: l'Escola Hugo Camejo del Barri de Marianao, a Cuba. Amb aquesta activitat tan motivadora han après d'on procedeix el nom del nostre Centre.

CASAL D'ESTIU 2014

Com el curs passat, l'AMPA organitza el Casal d'Estiu 2014 conjuntament amb la Fundació Mariano. Les inscripcions es faran a la Fundació, dilluns i dimecres, de 9.15 h a 13 h, i dimarts i dijous, de 9.15 h a 13 h i de 16.15 h a 18.45 h. En funció del nivell educatiu dels infants les haureu de formalitzar uns dies o uns altres:

5-6 de maig: P3, P4 i P5

7-8 de maig: 1r i 2n de Primària

13-14 de maig: 3r i 4t de Primària

15-16 de maig: 5è i 6è de Primària

Documentació necessària:

- Targeta sanitària

- Fotografia mida carnet

- Carnet de vacunes

El pagament del Casal d'Estiu es farà en efectiu en el moment de la inscripció.

GRÀCIES!!!

GRÀCIES A LA COL·LABORACIÓ DE L'AMPA, ESTRENEM ORDINADORS NOUS A L'AULA D'INFORMÀTICA I PISSARRA DIGITAL A P5.

PREINSCRIPCIÓ

Per consultar el calendari de preinscripció, cliqueu aquí.

Per consultar la documentació necessària per a la preinscripció, cliqueu aquí.

Per descarregar el model de sol·licitud de preinscripció, cliqueu aquí.

El número per determinar l'ordre de les sol·licituds en cas d'empat és el 51.866

APADRINAMENT LECTOR

Ja hem endegat el projecte Viatge al Planeta Lector. S'ha fet una trobada, amb pica-pica inclòs, entre l'alumnat de 6è i 1r.  Cada nen/a de 6è "ha apadrinat" un infant de 1r i l'acompanyarà al seu "viatge lector", durant tot el curs.

FÒRUM XESC

AVUI, DUES NENES DE SISÈ I DUES MESTRES DE L'ESCOLA PARTICIPEN EN EL FÒRUM XESC

(ESCOLES VERDES)

Gimcana de Medi Ambient

Avui, com ja és costum a la nostra escola, hem celebrat la V Gimcana de Medi Ambient.  Grans i petits han superat diferents proves.

Perquè us en feu una idea, de 1r a 5è de Primària han participat a:

1. Classifiquem residus
  2. Magnetisme
  3. Aprofitem l'aigua
  4. Maquillatge natural
  5. L'aire és energia
  6. Patrulla de neteja
  7. L'hort: què es pot conrear?
  8. Cadena d'aigua
  9. Netegem l'aigua
  10. Fem un dibuix
  11. Ampolles d'aigua bruta