Departament d'Ensenyament XTEC

9 10* 11* 12 13 14 15
16 17 18* 19* 20* 21 22

Moodle: Aula Virtual

No estàs matriculat/da a cap curs.

Properes

En els propers 7 dies

MONA DE PASQUA

Aquest matí, ens ho hem passat d'allò més bé elaborant les ja tradicionals mones de Pasqua. Després hem baixat tots al pati a menjar-nos-les. Mmmm, què bones estaven!!! Molts infants han repetit.

Ara toquen unes ben merescudes vacances, ens retrobem dimarts 7 d'abril!

CONSELL LOCAL D'INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA

Dimecres, 25 de març, es va constituir el Consell Local d'Infants de Sant Boi.

El Miguel Asdrúval Velasco, de 4t, i el Marc Torres, de 5è B, hi són els representants de l'Escola.

El Dani Pérez, de 5è A, hi és col·laborador; i la Noèlia Torregrosa, també de 4t, hi és la representant de la Fundació Marianao.

Ànims! Amb les vostres idees aconseguireu millorar Sant Boi.

Constitució Consell Infants

COLÒNIES LES TALLADES 2015

A la fi els tècnics han pogut sol·lucionar els problemes amb internet i us posem les fotos del primer dia de colònies, dimecres 18. Els infants s'ho estan passant d'allò més bé!!! Vam conèixer el Cirit, l'extraterrestre, vam anar d'excursió tots al Pantà de Sau i vam jugar i conèixer l'entorn. La nit ha anat força bé.

Avui, el segon dia, els/les alumnes de P5 i 2n han visitat el planetari i han fet un joc d'orientació, també han fet un herbari. Els/les alumnes de 4t i 6è han fet escalada al rocòdrom, tir amb arc i han fet un coet de l'espai. El menjar és boníssim i mengen tots molt bé. I, a la nit, s'han posat guapos/es i han anat a la disco!!! Després d'aquest llarg dia... a descansar.

El 3r dia fer motxilles, una gimcana pels voltants de la casa, dinar i cap a Sant Boi de nou!!!

ENS HO HEM PASSAT SUUUUPER BÉ!!!

RUA DE CARNAVAL 2015

Aquest any el tema del carnaval ha estat l'esport. El Rei Carnestoltes, els/les mestres, els/les alumnes... Tothom anava vestit d'algun esport: submarinisme, halterofília, gimnàstica, hípica, arts marcials, beisbol, tennis, rugbi i bàsquet. I, com ja és tradició al centre, ens acompanyaven els més grans de l'Escola tocant els timbals.

BENVINGUDA AL REI CARNESTOLTES

CELEBREM EL CARNAVAL!!

PREINSCRIPCIÓ 2015-2016

Sol·licitud de preinscripció (pdf)  (del 10 al 17 de març) -preguem que porteu l'infant amb vosaltres-

INFORMACIÓ GENERAL (Departament d'Ensenyament)

DIA MUNDIAL DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

NADAL A L'ESCOLA 2015

Aquest és el vídeo que vam poder veure en finalitzar el concert de Nadal.

ELECCIONS

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2014

Com a resultat de les votacions a representant del sector Pares i Mares al Consell Escolar han estat escollides:

La Sra. Gemma Castrillón Mera  i la Sra. Rosa Yelo Mezquida.

Els donem l'enhorabona i .....  Benvingudes!

CASTANYADA 2014

Aquí teniu el vídeo de la Castanyada amb les danses que van fer els/les alumnes dels diferents nivells.

CIRCULAR INICI DE CURS I AUTORITZACIONS

AQUÍ PODEU DESCARREGAR-VOS LA CIRCULAR INFORMATIVA D'INICI DE CURS (2014-2015) I LES AUTORITZACIONS QUE US CALGUIN.

CIRCULAR D'INICI DE CURS

Autorització marxar sol-a

Autorització subministrar medicaments

Autorització recollir alumnes

Autorització recollir alumnes -per a menors-

Autorització sortir porta infantil

El personal de l'Escola Marianao us desitja un bon

curs 2014-2015

LLIBRES DE TEXT 2014-2015

Tria el nivell educatiu:

P3-P4-P5

Primer Segon

Tercer Quart

Cinquè Sisè

Rua de Carnaval 2015

Enviada per annam el 23/Feb/2015 - 17:49

Sharing to learn - Videoconferències (Skype) -

Enviada per annam el 13/Feb/2015 - 13:12

Concert de Nadal

Enviada per annam el 13/Feb/2015 - 10:37

Visita dels tres Reis

Enviada per annam el 28/Des/2014 - 11:46

El passat dilluns 22 de desembre van visitar-nos a l'escola en Melcior, en Gaspar i en Baltasar. Quina sorpresa!!!! Ens van portar xuxes i un regal per a la classe.

Cartes als Reis Mags

Enviada per annam el 05/Des/2014 - 09:43

Els/les alumnes de 5è de l'escola han fet de Patges Reials i han ajudat als nens i nenes de P5 a escriure la seva carta als Reis. Tots i totes estaven molt emocionats, ara cal portar-se molt bé i esperar la nit màgica!!!

« 1 2 3 »

El temps