El 5è pot

Us esperem el dia 5 de maig al port del Masnou. (Fira Comercial i Gastronòmica)

Benvolgudes famílies, i comunitat escolar en general,

aquest proper dissabte els alumnes de 5è posen a la venda els productes que han estat realitzant en la seva Empresa a la Fira Comercial i Gastronòmica que l’Ajuntament del Masnou organitza en el Port.

Enguany l’Empresa s’ha dedicat a conèixer i treballar objectes amb ciment. La producció va des de pots de tota mida, a penja-robes, topalls de porta i un llarg etcètera d’objectes realitzats amb motlle i absolutament personalitzats   i únics que segur que us agradaran. Són productes artesanals dissenyats i produïts per la cooperativa “El 5è pot”.

El 10% dels guanys aniran directament a “Metges sense fronteres”.

Només un problema… la producció és curta espavileu i arribeu aviat que s’acabaran molt depresa.