Benvolgudes famílies,

Les jornades de portes obertes de l’escola Ocata pel curs escolar 2024-2025 seran el dia 17 de febrer de 10 a 13h (NO CAL CITA PRÈVIA):

10:30h i 11:15h: Reunió informativa sobre la dinàmica d’aula a Infantil 3.

12h: Reunió informativa d’aspectes generals d’escola.

Si teniu algun dubte podeu trucar al 93 555 18 24 o escriure a a8020723@xtec.cat

Us convidem a visualitzar el vídeo: Portes obertes – Escola Ocata, i a navegar per la nostra pàgina web i Instagram escolaocata, on trobareu informacions, projectes i el nostre dia a dia.

Dates del procés de preinscripció escolar

Preinscripció del curs 2024-2025:

Presentació de sol·licituds:

• Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març

Matrícula:

• Educació infantil i educació primària: del 18 al 26 de juny

RESOLUCIÓ EDU/465/2024, de 22 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2024-2025.

El proper dia 4 de març es duran a terme dues reunions informatives per a les famílies d’alumnes que s’han de preinscriure als grups d’educació infantil 3 (I3) o al 1r curs d’educació secundària obligatòria (ESO).

A les xerrades s’informarà sobre l’oferta de grups, els calendaris definitius de tot el procés, els criteris generals i complementaris, i la documentació que cal presentar en cada cas.

Les dues xerrades seran a la Sala de les Lletres, Biblioteca Joan Coromines i no cal inscripció prèvia.

La xerrada informativa sobre l’admissió a infantil i primària tindrà lloc a les 18 h.

La xerrada informativa sobre l’admissió a secundària, a les 19 h.

Per més informació:

Si necessiteu ajuda per omplir la preinscripció podeu demanar cita a l’OME de l’Ajuntament trucant al telèfon:

Oferta inicial de places