eTwinning

eTwinning és una iniciativa de la Comissió Europea que forma part del programa de la Unió Europea Erasmus+.

Resultat d'imatges de etwinning

El principal objectiu d’aquests projectes és fomentar la col·laboració escolar en Europa utilitzant les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).

Per portar-ho a terme, es proporciona una plataforma i els recursos necessaris (eines en linea, xarxa, serveis, assesorament), a tots els docents implicades dels centres escolars dels països europeus participants.

Tot això perquè els i les mestres juntament amb els i les alumnes es comuniquin, col·laborin, desenvolupin projectes en comú i intercanviin ideas.

Hem treballat amb escoles de França, de Suècia, de Polònia, Alemanya, Dinamarca, Grècia i, enguany, unes escoles de Finlàndia i Croàcia.

Per tercer any consecutiu hem rebut el Segell de Qualitat Nacional i Europeu.

Resultat d'imatges de sello calidad europeo etwinning

Segueix l’etiqueta eTwinning per conèixer totes les publicacions relacionades amb aquest projecte.