EL SUPORT VITAL BÀSIC ARRIBA A L’ALBERICH

La setmana del 14 al 18 de maig de 2018 de dels Departament d’Educació Física es va introduir per primera vegada, el programa de Suport Vital Bàsic (SVB) a l’etapa de d’educació primària (alumnes de 1r a 6è).

Aquest va ser creat, amb suport del Consell Català de Ressuscitació (CCR), per cobrir les necessitats d’atenció d’emergència. Cada dia 10 persones a tota Catalunya pateixen una parada cardiorespiratòria. Així doncs, l’objectiu d’aquest programa és el de desenvolupar la capacitat de resposta davant d’una situació d’emergència i prendre consciència del perill i evitar-lo.

El programa està establert en gradació acumulativa, segons el nivell i l’edat de l’alumne cada any es recorden els continguts (maniobres i accions) del curs anterior i se n’aprenen de noves.

Aquí us deixem un recull d’imatges i vídeos com a mostra de l’interès dels alumnes: