EXTRAESCOLARS ACTIVA’T

L’oferta d’activitats extraescolars és gestionada per l’Associació de mares i pares de l’escola.

La voluntat és ofertar un servei complementari seguint el model d’ensenyança de l’escola, per al desenvolupament dels infants i que comprengui una amplia tipologia d’activitats i QUALITAT de les mateixes .

Amb l’objectiu de millor el servei s’han ofertat noves activitats orientades a les noves tecnologies,  desenvolupament esportiu i coneixements. Tan mateix s’han reestructurat les existents per millorar el servei.

OBERTES INSCRIPCIONS PER AL CURS 2019/2020

(Nou plaç del 7 de nombre al 13 de novembre)

• Per ordre d’inscripció i fins exhaurir places
  • Si l’alumne/a s’inscriu a més d’una activitat heu d’emplenar un formulari nou per cada activitat que faci.
  • Inici d’activitats al Setembre.
  • Si alguna activitat no arriba al ratio marcat l’activitat pot ser suspesa.
  • ACTIVITAT NOVA MIGDIA INICI NOVEMBRE:
  • Per fer la inscripció cal que cliqueu l’enllaç corresponent.
P3-P4-P5 1r-2n-3r
4t-5è-6è

NOTA: CURS 1er – 2on ( PRE-BENJAMI)    /   CURS 3er – 4rt (BENJAMI)   /   CURS 5è – 6è (ALEVÍ)

Un cop tancades les inscripcions, us enviarem la confirmació per correu electrònic.

AMIPA: amipaextraescolarsalberich@gmail.com

OFERTA EXTRAESCOLARS ACTIVA’T 2019-2020