Extraescolars Activa’t CURS 2020/21

Us informen que el període d’inscripcions a les activitats EXTRAESCOLARS del curs 2020/21 per als nens, començaran del 23 de setembre al 27 de setembre.

Les activitats s’iniciaran a partir del mes d’octubre.

Segons el pla d’actuació del curs 2020/21, els centres poden dur a terme les extraescolars previstes en la seva programació general anual.

• Es formaran grups estables de participants
  • Cada activitat té un protocol específic, una vegada es confirmi l’activitat us la farem arribar.
  • Les activitats es duran a terme sempre que hi hagi un mínim d’inscrits i es puguin garantir les mesures de seguretat.
  • Es farà per ordre d’inscripció
  • Seran grups reduïts.
  • Les activitats es pagaran mensualment
  • Les futures baixes s’han de demanar el dia 20 del mes anterior.

Una vegada tinguem les dades de les persones que faran cada activitat ens posàrem en contacte per informar-vos.

L’oferta d’activitats extraescolars és gestionada per l’Associació de mares i pares de l’escola. La voluntat és oferir un servei complementari seguint el model d’ensenyança de l’escola, per al desenvolupament dels infants i que comprengui una àmplia tipologia d’activitats i QUALITAT d’aquestes.

COM ÉS FAN LES INSCRIPCIONS:

• Per ordre d’inscripció i fins a exhaurir places, segons els protocols de seguretat que marqui el Pla Català d’Esport a l’Escola.
  • Si l’alumne/a s’inscriu a més d’una activitat, heu d’emplenar un formulari nou per cada activitat que faci.
  • Si alguna activitat no arriba al ràtio marcat pel Departament d’educació, l’activitat pot ser suspesa.
  • Per fer la inscripció es posarà un enllaç en el moment que estigui definit l’inici de les activitats Extraescolars.
P3-P4-P5 1r-2n-3r
4t-5è-6è

NOTA: CURS 1er – 2on ( PRE-BENJAMI)    /   CURS 3er – 4rt (BENJAMI)   /   CURS 5è – 6è (ALEVÍ)

Un cop tancades les inscripcions, us enviarem la confirmació per correu electrònic.

AMIPA: amipaextraescolarsalberich@gmail.com

OFERTA EXTRAESCOLARS ACTIVA’T 2020-2021