Avui cinefòrum a l’escola amb Most Likely to Succeed

L’escola, la comissió mixta de pedagogia i valors, la coordinació d’EN21 i el claustre de professorat convidem a famílies i professionals de l’educació a un cicle de 3 projeccions de cinema relacionades amb l’educació.

• 2 de març: Most likely to succeed.
  • 9 de març: Las maestras de la república.
  • 11 de maig: L’hora dels deures.

La primera de les projeccions serà avui divendres a la sala d’audiovisuals de l’escola a les 17.00 h.

Després de la projecció podrem intercanviar opinions i inquietuds amb la responsable d’innovació dels serveis territorials i responsable de Xarxes d’EN21 a Tarragona la Sra. Pilar Ruibal.