Fashion Week

Els alumnes de 2n estem preparant una “Fashion Week” per treballar el tema de la roba en Anglès.
Cada grup representa que és una empresa de roba que participa a una “Fashion Week”. Els alumnes han d’inventar-se un nom per la seva empresa i dissenyar un… Llegeix més»

Reus en puixança!

La passada setmana els alumnes de 5è vam poder descobrir els secretes de l’Edat Moderna a la ciutat de Reus. El Joan d’Ans Educació ens va guiar a descobrir conceptes com la balandra, els gremis o la burgesia.

CHRISTMAS PARTY!!!

Aquesta setmana els alumnes de P5 hem celebrat una “Christmas Party” a la classe. Hem realitzat activitats molt diverses, des de manualitats, com ara un “Reindeer Craft”, fins a jocs per moure tot el cos, com un “Snowman Shake”.
Si teniu curiositat per veure què vam… Llegeix més»