Projecte Coneixem la història del nostre poble. 100 anys de l’Antoni Ribas

Aquest curs 22-23, com ja sabeu, a l’escola Les Clisques treballem la història del nostre poble. I aquest dijous 30 de novembre hem tingut l’honor de rebre una persona que representa la història viva del poble. I és que l’Antoni Ribas, fill del Port de la Selva ahir va celebrar el seu 100è aniversari.

Amb la col·laboració de la seva família i amics, l’ajuntament i l’associació La Pedra d’Amarra li hem preparat una sorpresa, i és que hem rebut l’Antoni i la seva dona Maria Esperança a l’escola i li hem ofert 2 regals molt especials: Primer li hem cantant la bonica havanera del Vell Pescador, i ho hem fet amb l’ajut de qui mai ens falla: en Santi Musquera. Després li hem regalalt uns dibuixos fets per tots els alumnes de l’escola. D’aquesta manera els més petits del poble li han fet un merescut homenatge a l’Antoni.

També ens ha acompanyat l’alcalde Josep Maria Cervera que ens ha fet de mestre de cerimònies com només ell sap fer. Moltes gràcies!

La família, com a agraïment ens ha ofert uns confits a tots els alumnes i mestres de l’escola i tots junts hem pogut bufar les 100 espelmes d’un gran pastís que tots hem gaudit.

Ha estat un dia molt especial i emocionant per a tots nosaltres.

Clica a la imatge per a accedir al recull de fotografies.