Comencem a crear la portada de la revista en parelles de padrins i fillols

El dimecres 22 de maig, els alumnes de l’escola Les Clisques vam començar a elaborar els dibuixos que han de formar part de la portada de la nostra revista anual. Per a fer-ho, ens hem posat a treballar per parelles de padrins i fillols i hem hagut de repassar les activitats que hem fet de manera conjunta, i, decidir quina d’elles volem que aparegui a la nostra portada de la revista. Un cop seleccionada l’activitat que hem decidit que surti ha tocat dibuixar-la i pintar-la, que en aquesta ocasió, ho hem fet amb aquarel·les.

Clica sobre la imatge per a accedir al recull de fotografies.

Finalment, els companys de l’escola Puig d’Esquers escolliran quin dibuix els agrada més. El mateix procés el faran ells i, d’aquesta manera ja tindrem seleccionats els 2 dibuixos de la portada. Segur que quedarà molt bonica!